
Катедра за Маркетинг
ezeni.brzovska@eccf.ukim.edu.mk
+389 (0)2 3286-834
Приемно време:
Понеделник 14:00:00 – 16:00:00
Вторник 12:00:00 – 14:00:00
Среда 14:00:00 – 16:00:00
д-р Ежени Брзовска
Редовен професор
-
Резиме
-
Предмети
-
Публикации
-
Академски и професионални активности
Биографија
Д-р Ежени Брзовска е вонреден професор по маркетинг предмети на додипломски и постдипломски студии.
Родена е на 20.05.1979 година во Скопје.
Образование и академска кариера
Дипломирала на Економскиот факултет – Скопје во 2002 година, каде што била наградена за најдобар студент на департманот Маркетинг.
Докторската дисертација под наслов „Електронските медиуми на телекомуникацискиот пазар и трендот на појава на новите медиуми“ ја одбранила на 12.11.2012 година на Економскиот факултет – Скопје, стекнувајќи го академскиот степен доктор на економски науки.
Во 2018 година е избрана за вонреден професор.
Наставна активност
Во рамките на Економскиот факултет – Скопје, д-р Брзовска предава:
- Прв циклус студии: Управување со производот, Управување со каналите, Меѓународен маркетинг
- Втор циклус студии: Политика на производ, Меѓународен маркетинг (програма Маркетинг)
Научна и стручна активност
- Автор на повеќе научни трудови публикувани во национални и меѓународни списанија и зборници
- Учествувала во национални и меѓународни научни проекти, конференции и конгреси од областа на маркетингот
- Одржала пленарно предавање на научно-стручен собир
Професионално искуство
Во периодот од 2003 до 2009 година работела во Македонски Телеком – Скопје, во департманот за маркетинг комуникација, каде извршувала задачи од областа на маркетингот.
Била наградена како најдобар вработен во Македонски Телеком за 2007 година во областа маркетинг и продажба.
На следниот линк можете да ја погледнете одлуката за избор на звање како и рецензентскиот извештај.
Предмети | Насоки | Степен |
---|---|---|
Управување со производот | Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис | Прв циклус на студии |
Управување со маркетинг каналите | Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис | Прв циклус на студии |
Меѓународен маркетинг | Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис | Прв циклус на студии |
Политика на производ | – | Втор циклус на студии |
Меѓународен маркетинг | – | Втор циклус на студии |
- Brzovska, E., Kovachevski, D., (2019) Assessing Levels of Brand Recognition by Children Aged 3 to 5 Years., 25th SINGAPORE International Conference on Marketing (MEEIS-19)
- Debarliev, S., Brzovska, E., and Janeska Iliev A., (2019),HR Branding and the Potential Value: Empirical Evidence and Practical Implications, Dynamic Relationships Management Journal, Vol.6, No.1, pp.41-53
- Brzovska, E. (2018), The Importance and Performance of Different Dimensions of the Experience Based Model within Cultural Institutions, the Athens Journal of Tourism, Vol. 5, No. 4, December 2018, pp. 289-303
- Brzovska, E., Debarliev, S., (2018), Determining Different Activities within Experience Economy Model for Cultural Institution, 10th EPIEM/ESTIEM Conference: Creating Value Conference
- Brzovska, E. , Ozretic-Dosen, D., Simjanovska, (2017), The importance of different dimensions in the experiential based model among wine tourists and wine industry experts in the Republic of Macedonia, Econviews, Vol.3, No.1, pp.137-147
- Ciunova-Shuleska A., Brzovska, E., Ristevska-Jovanovska, S. (2017), Nutrition information on food labels: consumers’ reasons for ignorance, Proceedings of ISER International Conference, pp. 1- 6
- Брзовска, Е., (2017), Анализа на важноста на димензиите на моделот базиран на искуство помеѓу винските туристи со различни демографски карактеристики, Годишник на Економски факултет, стр.39-51
- Brzovska, E. , Ozretic-Dosen, D. (2016), “Exploring the Importance of Different Product Cues on the Selection for Chocolate from the Consumer Perspective”, International Journal of Social, Behavioral, Educational, Economic, Business and Industrial Engineering, Volume 10, Number 12, pp. 3720 – 3723
- Brzovska, E., Petkovska – Mircevska T., (2016), Determinants of country image –Croatia’s image in the Republic of Macedonia, Journal of sustainable development, Volume 6, Number 15, pp. 5-16
- Brzovska, E., Petkovska – Mircevska T.,(2016), Evaluating the importance of determinants for an image of Croatia among Macedonian citizens with different demographic characteristics, IBANESS Conference, Prilep
- Брзовска, Е., (2016), Детерминанти за определување на имиџот на
земјата: случајот на Република Македонија, Годишник на Економски факултет, стр. 53-63
- Паламидовска – Стерјадовска, Н., Циунова – Шулеска, А., Ристевска – Јовановска, С., Брзовска, Е., (2015), Развивање на индекс на задоволство на потрошувачите во Република Македонија, Универзитет Св.Кирил и Методиј (монографија), Универзитет ,,Св. Кирил и Методиј” во Скопје, Економски факултет – Скопје
- Brzovska, E., Trpkova – Nestorovska, M., Ristevska – Jovanovska, S., (2015), Measuring аttitudes аnd behavior towards different formats of online banner on Macedonian market, CEA Journal of economics, Volume 1, Number 1, pp.57 -68
- Brzovska, E., Palamidovska-Sterjadovska, N., (2015), Perception and intention for buying private label in particular product categories among Мacedonian consumers, M-Sphere Book of Papers, pp.138 -146
- Предавач за Одржливи брендови, ИЕЦЕ, меѓународен проект Dimension, 2019
- Учество во меѓународен проект “Gameplay for inspiring digital adoption”- Innovative approaches for mentoring and supporting older adults for digital adoption, 2019
- Учество во реализацијата на развивање индекс на задоволство на потрошувачите во Р.Македонија”, Универзитет ,,Св. Кирил и Методиј” во Скопје, 2015
- Предавач на првата интернет маркетинг и онлајн ПР конференција Allweb, 2012
- Учество во меѓународен проект COST Action IS0906 “Transforming Audiences, Transforming Societies”, 2011