Катедра за Маркетинг

anita.ciunova@eccf.ukim.edu.mk
+389 (0)2 3286-846

Приемно време:

Понеделник: 11:00 – 13:00 ч.
Среда: 09:00 – 11:00 ч.

д-р Анита Циунова-Шулеска

Редовен професор

Анита Циунова-Шулеска дипломирала на Економскиот факултет-Скопје во 1996 година како најдобар студент во генерација добивајќи ја наградата Франк Манинг за најдобар студент на Економскиот факултет-Скопје за учебната 1995/1996 година. Магистрирала во 2001 година, а докторирала во 2004 година на Економскиот факултет-Скопје.

После дипломирањето работела во Окта – Рафинерија на нафта и нафтени деривати во Скопје во одделот за развој и истражување. Од 2000 година е вработена на Економскиот факултет-Скопје, каде во моментов работи како редовен професор на катедрата по маркетинг.

Ги предава предметите Маркетинг менаџмент, Маркетинг комуникации и Директен маркетинг на додипломски студии, но е вклучена и на постдипломски и докторски студии.

Нејзините главни области на истражување се маркетинг-стратегии, однесување на купувачите и искуство и задоволство на купувачите. Има објавено трудови во реномирани списанија и ги има презентирано резултатите од истражувањата и во земјата и во странство.

Во 2016 година ја има добиено наградата за најдобар научник од областа на општествените науки од Универзитетот ,,Св. Кирил и Методиј” во Скопје.

На следниот линк можете да ја погледнете одлуката за избор на звање како и рецензентскиот извештај.

Предмет Насоки Степен
Маркетинг менаџмент Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис Прв циклус студии
Интегрирани маркетинг-комуникации Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис Прв циклус студии
Директен маркетинг Маркетинг, Финансиски менаџмент, Сметководство и ревизија, Надворешна трговија, Менаџмент, Економија, Е-бизнис Прв циклус студии
Промоција Маркетинг Втор циклус студии
Маркетинг менаџмент Маркетинг, МБА – Менаџмент Втор циклус студии
  • Osakwe, C., Palamidovska-Sterjadovska, N., Mihajlov, M. and Ciunova-Shuleska, A. (2020), “Brand orientation, brand-building behavior, and brand identity in SMEs: An empirical evaluation”, Marketing Intelligence and Planning, forthcoming. (SSCI IF 2018: 1.585)
  • Prodanova, J., Ciunova-Shuleska, A. and Palamidovska-Sterjadovska, N. (2019), “Enriching m-banking perceived value to achieve reuse intention”, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 37 No. 6, pp. 617-630. (SSCI IF 2018: 1.585)
  • Santa M. and Ciunova-Shuleska, A. (2019) “Is Facebook A Ride-Sharing Platform? Exploration Through Affordance Theory”, 32nd Bled eConference – Humanizing Technology for a Sustainable Society, 16-19.06.2019, Bled, Slovenia
  • Ciunova-Shuleska, A. and Palamidovska-Sterjadovska, N. (2019), “Model of satisfaction involving affect and personality traits”, Eurasian Business Review, Vol. 9 No. 4, pp. 485-500. (SSCI IF 2018: 2.143)
  • Ciunova-Shuleska, A. and Palamidovska-Sterjadovska, N. (2018), “Emotions, personality traits and satisfaction: Assessment and model development, 26th EBES Conference Proceedings, 24-26 October, Prague, Czech Republic, pp.538-548.
  • Palamidovska-Sterjadovska, N. and Ciunova-Shuleska, A. (2017), “An integrated model of customer loyalty in the Macedonian mobile service market”, E+M Ekonomie a Management, Vol. 20 No. 2, pp. 199-215. (SSCI IF 2018: 1.211)
  • Ciunova-Shuleska, A., Palamidovska-Sterjadovska, N., Osakwe, C. N. and Omotoso, J. (2017), “The impact of customer retention orientation and brand orientation on customer loyalty and financial performance in SMEs: Empirical evidence from a Balkan country”, Journal of East European Management Studies, Vol. 22 No. 1, pp.83-104. (SSCI IF 2017: 0.794)
  • Ciunova-Shuleska A., Brzovska, E., Ristevska-Jovanovska, S. (2017) “Nutrition information on food labels: consumers’ reasons for ignorance”, ISER-174th International Conference on Advances in Business Management and Information Science (ICABMIS), Munich, Germany, 2nd-3rd June, 2017.
  • Mamucevska, D., Ciunova-Shuleska, A. and Palamidvoska-Sterjadovska, N. (2017), “Satisfaction, price fairness and loyalty: the case of the Macedonian telecommunications market”, Silver Jubilee Conference of the 25th Anniversary of the MBA Management Master Studies, Faculty of Economics-Skopje, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, Skopje, Macedonia, 17-18 November 2017.
  • Ciunova-Shuleska, A., Osakwe, C. N. and Palamidovska-Sterjadovska, N. (2016), “Complementary impact of capabilities and brand orientation on SMBs performance”, Journal of Business Economics and Management, Vol. 17 No. 6, pp.1270-1285. (SSCI IF 2018: 1.855)
  • Mihajlov M., Jerman-Blazic, B., Ciunova Shuleska, A. (2016). “Why That Picture? Discovering Password Properties in Recognition-based Graphical Authentication”. International Journal of Human-Computer Interaction, Vol. 32 No. 12, pp.975-988. (SSCI IF 2019: 1.905)
  • Anić, I-D, Ciunova-Shuleska, A., Piri Rajh, S, Edo Rajh, E., Bevanda A. (2016) “Differences in consumer decision-making styles among selected South-east European countries”, Economic Research, Vol. 29, pp. 665-681. (SSCI IF 2018: 1.38)
  • Osakwe, C.N.; Ciunova-Shuleska, A.; Omotoso, J.; Chovancova, M. (2015), “Modelling the Brand Performance of SMEs in a fast growing African economy: The complementary role of brand orientation and customer retention orientation”, Economic Computation and Economic Cybernetics Studies and Research, Vol. 4, pp. 243-260. (SSCI IF 2018: 0.317)
  • Ciunova-Shuleska, A., Palamidovska, N. and Grishin, M. (2013), “An empirical assessment of service quality in the context of travel agencies in the Republic of Macedonia”, Market-Trziste, Vol. 25 No. 1, pp. 21-36.
  • Ciunova-Shuleska, A., Grishin, M. and Palamidovska, N. (2012), “Young People’s Attitudes toward Mobile Phones in the Republic of Macedonia”, Economic Research-Ekonomska istrazivanja, Vol. 25 No. 4, pp. 1067-1078. (SSCI IF 2018: 1.38)
  • Ciunova-Shuleska A., (2012) “The Impact of Situational, Demographic and Socio-Economic Factors on Impulse Buying in the Republic of Macedonia”, Journal of East-West Business, Vol. 18, No. 3, pp.208-230.
  • Ciunova-Shuleska A. (2012), “The Impact of Demographic, Socio-economic and Behavioral Characteristics on Attitudes toward Credit Cards in Macedonia”, Mediterranean Journal of Social Sciences, Vol. 3, No. 9, pp.199-206.
  • Ciunova-Shuleska A. (2012) “Gender Differences in Money Attitudes among University Students in the Republic of Macedonia”, Economy & Business, Vol. 6, pp.89-99.
  • Ciunova-Shuleska, A., Grishin, M. and Palamidovska, N. (2011) “Assessing young adults’ attitudes toward online shopping in the Republic of Macedonia”, Economic Review, Vol. 62 No. 12, pp.752-772.
  • Anić I.D., A. Ciunova-Shuleska, E. Rajh, (2010) Decision-making Styles of Young-adult Consumers in the Republic of Macedonia, Economic Research, Vol. 23, No. 4, pp.102-113. (SSCI IF 2018: 1.38)
  • Ciunova-Shuleska, A. (2009) The Beer Brands on the Macedonian Market: How are they perceived?, Young Economist Journal (Revista Tinerilor Economisti), Vol. 5, No. 8, pp.97-104.
  • Ciunova-Shuleska, A. (2007) TV Media in the Republic of Macedonia – current situation and perspectives, Young Economist Journal, Vol. 8, pp.143-152.
  • Ciunova-Shuleska, A. (2007) Perceived Position of the National TV Broadcasters in the Republic of Macedonia, Journal Annals of the University of Craiova, Economic Sciences Series, Vol. 35, No. 4, pp.1436-1451.

Истражувачки проекти:

  • TEMPUS EBUSMAN – Fontys University, Eindhowen, The Netherlands, 2004
  • The Union of Chamber of Commerce, Southeast Enterprise Development – SEED, May, 2005
  • Business Start-Up Centre, Faculty of Mechanical Engineering, Skopje, 2006- 2007
  • Lepeza, Macedonian Army Forces, Skopje, 2006 – 2007
  • TEMPUS project MEMFES, 2007 – 2009
  • TEMPUS project MAS-PLM, 2010-2012
  • CA COST Action CA16121 – From Sharing to Caring: Examining Socio-Technical Aspects of the Collaborative Economy

 

Научни проекти:

  • ,,Развивање национален индекс на задоволство на потрошувачите во Република Македонија”, Национален проект финансиран од УКИМ, 2015.

 

Стучни студии:

  • Економска студија на пазарот на електронски комуникации во Република Македонија, октомври-ноември 2014.

 

Награди    

  • Награда 26-ти Јули од Frank Manning, 1996
  • Награда 24-ти Мај од Универзитетот ,,Св. Кирил и Методиј во Скопје”, 1996
  • Награда за најдобар научник во областа на општествените науки од Универзитетот ,,Св. Кирил и Методиј” во Скопје, 2016

Престои во странство и работилници:

  • Summer School – University of Ljubljana, Faculty of Economics-Ljubljana, Slovenia, June 2000
  • Brunel University, Scholl of Business and Management, London, UK, March – April 2002
  • International Management Teachers Academy 2003 (IMTA 2003), Bled School of Management, Bled, Slovenia, 24.05-01.06.2003
  • Modern Tendencies in Marketing, workshop, RESEGE South East European Network for Management education, Belgrade, Serbia, November,.2003
  • Fontys University, Eindhoven, The Netherlands, January, 2004
  • E-commerce and E-government – Faculty of Economics and Business Administration, Reykjavik, Iceland, November, 2004
  • Strategic Management and organizational structure, workshop, RESEGE South East European Network for Management education, Ohrid, Macedonia, December, 2004
  • The communication situation as a pedagogical tool to teach management course, workshop, RESEGE South East European Network for Management education, Chisinau, R.Moldova, April, 2005
  • Warsaw University, Warsaw, Poland, January, 2006
  • Howest University Brudge, Belgium, February, 2007
  • Fontys University, Eindhoven, The Netherlands, September, 2007
  • University of West Flandren, Brudge, Belgium, March, 2008
  • University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Croatia, October.2015
  • University of Taragona, Spain, March, 2018