Интегрирани маркетинг-комуникации

Наслов на наставниот предметИнтегрирани маркетинг-комуникации
Код МКТ 240
ПрофесорПроф. д-р Анита Циунова-Шулеска
Предуслови за запишување на предметотНема

Цели на предметната програма (компетенции):

По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет,
1. Студентот треба да ги разберe принципите и практиките на интегрираните маркетинг-комуникации.
2. Студентот треба да биде оспособен успешно да ги комбинира инструментите на маркетинг-комуникациите.
3. Студентот треба да знае да изработи креативен бриф и да креира порака за целниот аудиториум.
4. Студентот треба да знае да ги примени контролните механизми за оценка на маркетинг-комуникациските активности.
5. Студентот треба да знае да направи маркетинг-комуникациски план и да ја дефинира маркетинг-комуникациската стратегија.

Содржина на предметната програма:

Целта на наставата по овој предмет е да се запознаат студентите со процесот на маркетинг-комуникацирање и со одделните инструменти на маркетинг-комуникациите. Студентите треба да се стекнат со знаење кое ќе им овозможи не само да ги идентификуваат одделните инструменти на маркетинг-комуникациите, туку и успешно да ги комбинираат истите преку изработка на маркетинг-комуникациски план имајќи го предвид однесувањето на купувачите и маркетинг-комуникациските активности на конкурентите За таа цел, со посебно внимание се разработуваат економската пропаганда, личната продажба, продажната промоција, односите со јавноста, публицитетот, директниот маркетинг и интернет-маркетингот.

  1. Вовед во интегрирани маркетинг-комуникации
  2. Перспективи во однесувањето на потрошувачите
  3. Процес на комуникација
  4. Извор, порака и канали на комуникација
  5. Воспоставување цели и буџетирање на промотивната програма
  6. Креативна стратегија: Планирање и развој
  7. Креативна стратегија: Примена и проценка
  8. Медиумско планирање и стратегија
  9. Директен маркетинг
  10. Унапредување на продажбата
  11. Односи со јавноста, публицитет и корпоративно огласување
  12. Лична продажба
  13. Дигитални медиуми и интерактивни маркетинг-комуникации
  14. Мерење на ефективноста на промотивната програма
Интегрирани маркетинг-комуникации – предметна програма 2022/23