Управување со иновации и производ

Наслов на наставниот предметУправување со иновации и производ
Код МКТ 320
ПрофесорПроф. д-р Ежени Брзовска
Предуслови за запишување на предметотНема

Цели на предметната програма (компетенции):

По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет

  • Студентот треба да се оспособи да предложи единствена препознатлива вредност на производите
  • Студенот треба да ги детектира и разбере пазарните особини на производот
  • Студентот треба да ги знае елементите на брендот и да знае да развие соодветен бренд идентитет
  • Студентот треба да знае да ги анализира факторите и фазите на животниот циклус на производот
  • Студентот треба да знае да предложи соодветни стратегии на позиционирање во зависност од животниот циклус на производот
  • Студентите треба да ги разбираат соодветните политики на производот
  • Студентите треба да ги осознаат пооделните фази во развојот на нов производ
  • Студентите треба да ги осознаат и применат соодветните стратегии за иновација и воведување на нов производ на пазарот

Содржина на предметната програма: Целта на наставата по овој предмет е да се запознаат студентите со зголемените очекувања на потрошувачите и како развојот на дигиталната технологија го актуелизираа значењето на успешно управување со производот. Во рамки на предметот се дефинира концептот и нивоата на производот и се потенцира значењето за креирање на вредноста на производите. Преку интерактивни практични примери се согледуваат пазарните особини на производот: дизајнот, пакувањето, брендот и стандардите. Студентите ги анализираат факторите и фазите на животниот циклус на производот и согласно карактеристиките на производот се предложуваат соодветни стратегии на позиционирање. Предметот се фокусира и на иновацијата и воведувањето на нови производи на пазарот кои имаат релевантна вредност за потрошувачите,

  1. Дефинирање на концептот на производ
  2. Анализа на пазарните особини на производот
  3. Стратегија на производ и бренд
  4. Управување и вредност на брендот
  5. Елементи на брендот
  6. Стратегии на позиционирање кај животниот циклус на производот
  7. Иновација на производ
  8. Процес на развој на нов производ
Управување со иновации и производ – предметна програма 2022/23