Наслов на наставниот предмет | Бизнис етика |
Код | MGT 120 |
Професор | Проф. д-р. Леонид Наков |
Предуслови за запишување на предметот | Нема |
Цели на предметната програма (компетенции):
По завршувањето на методолошката и емпириска настава, студентите треба да бидат способни да:
- Ги осознаат етичките теории и пристапи, критички да се оспособат за подготвување и донесување на етични бизнис одлуки,
- Ги откријат бројните етички дилеми со кои се судрува менаџментот во бизнис одлучувањето,
- Ги разграничуваат менаџерската од бизнис етиката, особено во различните фази на процесот на управување со етичкото однесување
- Ги разберат Кодексот на етика и етичките стандарди, со цел нивно јасно разграничување од легислативната рамка на процесот на одлучување,
- Ги идентификуваат обврските на менаџерите и на фирмите во однос на нивната општествена одговорност,
- Ги идентификуваат современите етични перспективи во бизнис однесувањето и етичките истражувачки иновации (транспарентност, обелоденување, поткуп/изнудување, идентитет, интегритет вкрстена етичка аналитичка рамка)
Содржина на предметната програма:
- Карактер на бизнис етиката
- Етичко однесување
- Управување со етичкото однесување
- Содржина на етичките промени во менаџментот
- Етиката и општествената одговорност
- Кодекс на етика
- Современи перспективи на деловната етика