Дигитален маркетинг

Наслов на наставниот предметДигитален маркетинг
КодEBU 220
ПрофесорПроф. д-р Димитар Јовевски
Предуслови за запишување на предметотНема

Цели на предметната програма (компетенции):

По завршувањето на наставата и положувањето на овој предмет, студентите треба да бидат способни:

  • Да користат интернет маркетинг стратегиите и алатките во секојдневното работење на компаниите;
  • Познавање за како самите да креираат комплетна интернет маркетинг кампања во виртуелниот простор;
  • Разбирање на тоа како купувачот ги користи информациите од интернет и како донесува одлука за купување;
  • Разбирање за местото и улогата на интернет маркетинг комуникациите во планот на маркетинг;
  • Користење на современи алатки и форми при донесување на оперативни и тактички одлуки во врска со интернет маркетингот;
  • Целосна приемена на техники на интернет маркетинг комуникацијата за креирање на содржина.
  • Целосна приемена на техники на интернет маркетинг огласување.

Содржина на предметната програма:

Примената и користењето на интернетот во остварување на маркетинг целите кај претпријатијта како и развојот на поголемите системи добива се позначајно место во целитот процес на работење и промовирање на претпријатијата. Оттука, изучувањето на оваа дисциплина како дел од наставата на студиите од областа на бизнисот е неопходност, со цел на студентите да им се дадат потребните знаења и вештини за нивната успешна партиципација во маркетинг тимовите, како учесници или маркетинг менаџери.

Дигитален маркетинг – предметна програма 2022/23